Viskas, ką reikia žinoti apie Agrimax V-Flecto padangas

15.06.2021

BKT Network platformoje skelbiamas specialus vaizdo įrašas, kuriame pristatomos padangos, pagamintos taikant VF technologiją, skirtą didinti traktorių su galingais varikliais eksploatacinius rodiklius.

Serenjas (Italija), 2021 metų gegužės 31 diena

Universalumas, ekonomiškumas ir galia - šiuos pagrindinius reikalavimus šiandienos ūkininkai kelia technikai. Darbui laukuose jie vis dažniau renkasi galingas moderniai įrengtas mašinas, pakeliančias itin dideles darbines apkrovas.  

Padangos AGRIMAX V-FLECTO, kurių paskirtis yra didinti traktorių su galingais varikliais našumą, buvo sukurtos atsižvelgus būtent į šiuos reikalavimus. Ši naujovė pristatoma specialiame vaizdo įraše, kuris skelbiamas BKT Network platformoje.

AGRIMAX V-FLECTO padangų savybės

Šios padangos yra revoliucinis produktas, kuris dėl taikomos VF technologijos, leidžiančios padidinti padangos krovumą nekeičiant oro slėgio padangoje, padeda optimizuoti ūkininkų darbo našumą, laiko sąnaudas ir išteklius. Palyginti su standartinėmis analogiško dydžio padangomis su rekomenduojamu ratlankiu, padangos AGRIMAX V-FLECTO atlaiko 40 proc. didesnę apkrovą.

Su tuo susijusius privalumus jaučia ne tik ūkininkai, kurie per trumpesnį laiką gali pervežti daugiau krovinių, bet ir gruntas, kuriam tenka 10 proc. didesnis kontakto dėmės plotis ir protektoriaus rašto gylis. AGRIMAX V‑FLECTO padangos leidžia išvengti grunto sutankinimo, gerina drenažą ir, žinoma, derliaus kokybę.

Paminėtina dar viena šios naujovės ypatybė, o būtent, jos ilgaamžiškumas, kuris yra 10 proc. didesnis palyginti su standartiniu analogu. Žemės ūkio įmonei ši savybė leidžia padidinti našumą ir optimizuoti darbus.

Itin tvirtas AGRIMAX V-FLECTO padangų karkasas ir sutvirtinta briauna leidžia pilnai atsiskleisti traktoriaus potencialui tiek darbo lauke sąlygomis, tiek važiuojant keliu (taip pat dideliu iki 65 km/val. greičiu).      

Bandymai

BKT Network įkeltame vaizdo įraše pristatomi bandymai, lydėję padangų AGRIMAX V-FLECTO išleidimą į rinką, kurie atliekami su visomis BKT modelių linijos padangomis. Bandymai yra svarbi priemonė siekiant įvertinti diegiamų sprendimų veiksmingumą ir savybes.

Vykdydami bandymus, BKT specialistai palygino AGRIMAX V-FLECTO padangas su kitomis standartinių modelių padangomis ir konkuruojančia produkcija, kad įsitikintų naujojo modelio padangų pranašumu. Bandymų programoje buvo numatyti bandymai poligone ir laboratorijos sąlygomis, taip pat subjektyvūs ir objektyvūs bandymai, leidžiantys įvertinti tokius veiksnius kaip antai saugumas, komfortas ir ekonomiškumas laiko ir finansinių sąnaudų požiūriu.

Vienas iš svarbiausių patikrinimų (ypač žemės ūkio mašinoms) yra traukos ir sukabinimo savybių bandymas: kuo mažiau padangos buksuoja bandymo metu, tuo didesnis yra jų efektyvumas ir taupumas kuro sąnaudų požiūriu.

„Traukos ir sukabinimo savybių bandymo metu mes pasiekiame 25 proc. buksavimo lygį. Tai maksimalus lygis, kurį galima įprastai išmatuoti sudėtingomis buksavimo sąlygomis, pavyzdžiui, kai ariama plūgu. Tam tikrais atvejais, ieškant naujų sprendimų ar atliekant specialų palyginimą, buksavimo laipsnis gali siekti 40 %, — pažymi Piero Torassa, BKT eksploatavimo inžinierius. — Be to, bandymai kartojami kelis kartus per trumpą laiko atkarpą, kad galima būtų gauti patikimus, vienas kitą papildančius rezultatus ir duomenis“.

Be to, bandymų etape vertinamos tokios svarbios savybės kaip antai manevringumas ir komforto lygis judėjimo metu. Šie parametrai vertinami objektyvių bandymų metu, kuriems naudojami specialūs jutikliai, renkantys duomenis vėlesnei analizei. Subjektyvių testų metu įvairias padangų savybes vertina profesionalūs vairuotojai, kurie atsižvelgia į veiksnius, susijusius su transporto priemonės valdumu, o būtent, pernelyg didelį pasukamumą, posūkių įveikimą, atsparumą smūginėms apkrovoms ir kt.

Specialių bandymų metu matuojama padangos kontakto su pagrindu dėmė. BKT specialistai sukūrė ir užpatentavo specialią bandymo metodiką, skirtą greitai išmatuoti padangos kontakto dėmę. Šiuo tikslu po padangomis įterpiama specialaus fenolinio putokšlio. Dėl savo savybių ir stabilumo suputojusi medžiaga leidžia sumodeliuoti spaudimą, kurį padangos sukelia dirvai prieš sėjimą.

BKT specialistai nuolat kuria sprendimus, skirtus moderniam ūkininkavimui ir orientuotus į šiuolaikiškų ūkininkų poreikius bei leidžiančius tausoti dirvą. VF technologija yra vienas iš šių sprendimų.

Gauti papildomos informacijos galima nemokamai užsiregistravus BKT Network platformoje ir peržiūrėjus šį vaizdo įrašą:

https://www.bkt-network.com/bkt-training/training-agrimax-v-flecto-episode

BKT tinklalapis žiniasklaidos atstovams: www.bkt-tires.com/ww/en/press-room.


Apie BKT:

Balkrishna Industries Ltd. (BKT) — padangų gamybos bendrovė, kurios buveinė įsikūrusi Indijoje. BKT grupė siūlo gausų modernių bekelės padangų, skirtų žemės ūkio, pramoninei, žemės kasimo, kalnakasybos, jūrų uostų, sodo ir kitai didesnio eigumo technikai, asortimentą. BKT inovatyvių sprendimų, skirtų patenkinti labai skirtingus klientų poreikius, pasiūlymai yra prieinami daugiau kaip 160 pasaulio šalių ir skaičiuoja virš 2700 pavadinimų. Apsilankykite mūsų tinklalapyje www.bkt-tires.com



Foto galerija